Defend Iran بازگشت به

April 15, 2011

حالم بد است

حالم بد است ای مردم ، حالم بد است

حالم بد است ، از رفتارهایتان حالم بد است ، از طرز رانندگیتان ، از صفهای صد شاخه تان ، از هجوم تاتارگونه تان به جعبه خرما یا شیرینی خیرات شده ، از برخورد و نگرش تان نسبت به جنس مخالف ، از داشتن غیرتهای بی مورد راجع به خواهر و مادرتان و بی غیرتی محض راجع به عزیزان دیگران ، از تحلیلهای سیاسی و اقتصادیتان در تاکسی ، از رد و بدل کردن بلوتوث های غیر اخلاقی ، از زیر پا گذاشتن حریم خصوصی دیگران ، از آشغال ریختنتان در خیابان ، از قابلیتتان برای تبدیل صحنه تصادف به محل قتل ، از بی تفاوتیتان نسبت به خونهای ریخته شده بر کف خیابان ، از نشستن در خانه هایتان و دنبال کردن اعتراضات از ماهواره ، از عملهای زیبائی ، از یکی نبودن حرف و عملتان ، از تعارفهای بی موردتان ، از غیبت کردنهای کثیرتان ، از تغییر نظرهای یک ساعته تان ، از بی تفاوتیتان نسبت به کودکان کار ، از جو حاکم بر ورزشگاه هایتان ، از مرگ بر گفتنها و درود فرستادنهای بی پشتوانه تان از عشقهای یک شبه تان ، از انتخاب دوست پسرتان بر مبنای نوع خودرو اش ، از چاپیدن یکدیگرتان ، از قسم ها و دروغهای بی حد و حصرتان ، از بی مطالعه بودنتان ، از تن دادن و دل ندادنتان ، از ذوب شدنتان در فرهنگ غرب و فراموش کردن زبان مادریتان ، از رفتارهایتان در پاتایای تایلند و آنتالیای ترکیه، از عدم رعایت نظافت شخصیتان ، از فروختن شرفتان به قیمت یک سال محصولات شرکت ساندیس ، از مدرک گرا بودنتان ، از کلاس گذاشتنهای بی موردتان ، از اینکه اون ور دنیا زندگی میکنید و دلتان الکی تنگ میشود و حسرت میخورید! ، از اینکه اینجا یک خیابان با هم فاصله دارید ولی سراغ همدیگر رو نمیگیرید ، از جوکهای قومیتیتان ، از نژاد پرستیتان ، از خواب دو هزار و پانصد ساله تان ، از ادعاهای گزافتان راجع به شناخت مشاهیر ایران و ندانستن تاریخ تولدشان ، از مصرفگرا بودنتان ، از قسطی خریدن بنزتان برای فخر فروشی ، از رقصیدنتان در مهمانی با روسری ، از خوردن مشروب بعد از اقامه نماز و.... ؛


و بالاخره و از همه مهمتر از خرافه و خرافه پرستیتان تحت نام ........؛

1 comment:

partow said...

پاسخی به "حالم بد است"



بر عکس حال من خوب است چون :


چون خود را از مردم جدا نمیبینم و به خود اجازه نمیدهم از مسندی بالا آنها را قضاوت کنم.
چون قبول میکنم که ما انسانها هم رفتارهای مسئولانه داریم و هم تحت تاثیر نظامهای فاسد، دچار گمراهی و رفتارهای غیر مسئولانه مشویم.
چون من جزء مردمی هستم که برای آزادی مبارزه میکنند، ولی تک تیر اندازهای نظامهای فاسد سینه آنها را نشانه میگیرند
چون قبل از اینکه به دیگران اعتراض کنم، رفتار و اعمال خود را می سنجم.
حال من از نظامهای سیاسی فاسد بهم میخورد و به همین علت در حد توان خودم. با آن مبارزه می کنم .
با عرض معذرت حالم از کسانی بهم میخورد که معلوم نیست خودشان چه می کنند ، و دیگران را ملامت می کنند.
این ناله و نفرین کردن ها ناشی از بی عملی خودمان است.