Defend Iran بازگشت به

April 13, 2011

سخنی کوتاه با سکولارهای سبز

یاران گرامی همه ما با یکدیگرنقطه نظرهای مشترک فراوان داریم برای تعغیر رژیم ضد انسانی. پس چرا با هم نباشیم؟ از آن رو قصد داریم با حضور طیف های سیاسی گوناگون این همایش را در جهت هموار کردن راه اتحاد برگذار کنیم. "ایران ما از همه ما مهمتر است " ما را یاری رسانید که صدای هموطنان آزادیخواه در ایران باشیم و به همراه آنان در راه سکولریزم و نهادینه شدن دمکراسی و آزادی در ایران آینده هم رای شویم.
از شما دعوت میشود به همین منظور در برنامه انجمن سکولارهای سبز ایران-تورنتو شرکت کنید. در این روز علاوه بر برنامه همایش ماه مه انجمن به گفت و شنود درمورد مبحث آلترناتیو سازی خواهیم پرداخت.
به امید دیدار شما هموطنان آزادیخواه شهر تورنتو.
انجمن سکولارهای سبز ایران-تورنتو


سخن کوتاه

دوستان عزيز،روی سخن من با شماست هوادارن سبز که مدتيست در فکر ايجاد حکومت در تبعيد خودتان هستيد.ايا تا بحال به اين فکر کردهايد که انگيزه های اقای نوری علا و اطرافيان چيست؟ ايا فکر ميکنيد که در داخل ايران قحط الرجال است که حالا مشتی خارج کشوری خود را وکيل مردم می دانند و بفکر حکومت کردن بر انها افتاده اند.چه تغييری در جهان صورت گرفته که بيکباره اين اقايان بفکر حکومت در تبعيد افتاده اند؟ايا به صرف خواست مشترک سرنگونی جمهوری اسلامی ما می توانيم با شما يا با مجاهدين و سلطنت طلبان وحدت کنيم؟ ايا مسئله ما فقط سرنگونی جمهوری اسلامی است؟ دير يا زود ديکتاتور ها خواهند رفت،چرا ما چشمان خود را بسته ايم و می خواهيم از چاله به چاه بيفتيم.يادتان رفته همگی می گفتيم شاه ديکتاتور برود هر که بيايد بهتر از اين است و ديديم که گرفتار ديکتاتوری سياه شديم، سياه تر از رژيم پهلوی.

بهر حال مبارزات يکی دو ساله اخير مردم ايران و مبارزات اخير مردم خاورمينه در جهت احقاق خواست های دموکراتيک و ازادی خواهانه انها،دخالت های مستقيم و غير مستقيم امپرياليست ها،ارزوی برخی نيروها در جهت مداخله نظامی امريکا در ايران و احتمال ان توسط برخی نيروها که فعالانه مشغول لابی گری علنی و پنهانی برای اين حمله شده اند شاخک های صوتی عده ای را تحريک کرده که شايد از اين رهگذر به نون و نوايی برسند هر چند عمر خود را کوتاه ميبينند.اولين کار اقای نوری علا اين است که به اتفاق جمعی به خدمت اقای پهلوی شرفياب می شوند تا رضايت ايشان را به شکلی جلب کنند.توافقاتی در پشت صحنه صورت ميگيرد و اقای نوری علا برای فروش اين کالای جديد در مصاحبه با اقای ميبدی مگويند که اقای پهلوی گفته اند که من تابع تصميم مردم ايران هستم و هر چه مردم تصميم بگيرند.اقای نوری علا شما و اقای پهلوی خودتان را به کوچه علی چپ زده ايد و مردم را ساده لوح می پنداريد.اخرين مصاحبه رضا پهلوی با تلويزيون انديشه را گوش داده ايد؟

ايشان در ان مصاحبه بعد از تعارفات زياد اعلام می کند کد من به حکومت پارلمانتاريستی اعتقاد دارم و شاه به عنوان سوپاپ اطمينان.برويد و اين مصاحبه را گوش کنيد

کسی بايد از اين اقا سئوال بکند که اولا خانواده شما دو بار امتحان خود را پس داده اند.ثانيا چه کسی سوپاپ اطمينان شما خواهد بود.ايا مردم ايران به سوپاپ اطمينان شما نياز دارند؟ در حال حاظر ما سه نوع ولی فقيه البته در مورد رضا پهلوی بخوانيد سوپاپ اطمينان،اولی فقيه عمامه به سر اقای خامنه ای،دوی اقای مسعود رجوی کاکل زری، و سومی ولی فقيه تاج به سر.از خودتان سئوال کنيد که مردم ايران و حتی جهان به مفت خور انگل چه نيازی دارند.همين کشور کانادا را در نظر بگيريد،انگلی دارند به نام نماينده ملکه انگلستان نه فقط در سطح کشوری حتی در هر استان.مفت خورهای انگلی که نبود انها برای مردم بهتر است.سازمان عريض و طويلی که کارش هزينه کردن برای ماليات دهنده گان کانادايی است.حال شما اين را می بينيد و دوباره برای مردم ايران سوپاپ اطمينان می تراشيد.

حال بياييد فرض کنيم که زبانم لال امريکا به ايران حمله کند و در ايران قحط الرجال هم باشد و حکومت اقای نوری علا پا بر جا و به اتفاق سوپاپ اطمينان ،امريکا شما را هم بر تخت بنشاند،می خواهيد چه گلی به سر مردم ايران بزنيد؟

فکر می کنيد با برداشتن رو سری خانم ها و ازادی لباس و فرستادن ملاها به مسجد مسئله حل شد؟نا گفته نماند که حتما يکی دو تا از اين ملا های اصلاح شده را خود نياز داريد که شما را به خدا قسم بدهند که حافظ منافع مردم باشيد.بعد هم وقتی ابها از اسياب خوابيد اولين کار شما مثل اخوند ها فرستادن پيمانکار خودی برای رنگ اميزی جديد زندانهای ساخته شده توسط شاه و شيخ برای پاک کردن اثار جنايت اخوند ها خواهد بود.و بعد هم اولين کاری که خواهيد کرد ازادی خواهان دموکرات و مارکسيست را به زندان های تازه رنگ شده خواهيد انداخت تا از ديدن اثار جنايت ملاها زياد نترسند.اقايان و خانم ها مسئله ما سرنگونی جمهوری اسلامی نيست،مسئله ما اين است که بعد از سرنگونی جمهوری اسلامی چه چيزی جايگزين ان خواهد شد.با تعويض عمامه با کراوات فقر و بی عدالتی از بين خواهد رفت؟

حسین

No comments: